Safely Arrived! - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Paulien Asma - WaarBenJij.nu Safely Arrived! - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Paulien Asma - WaarBenJij.nu

Safely Arrived!

Blijf op de hoogte en volg Paulien

18 November 2013 | Colombia, Bogota

Every dreamer knows that it is entirely possible to be homesick for a place you’ve never been to, perhaps more homesick than for familiar ground - J. Thurman (en tnx to Paloma die deze regels aan heeft geschreven)

Hola queridas,

Wat voel ik me rijk vrouw! Rijk omdat ik hier ben maar bovenal rijk met jullie lieve mensen om mij heen. Ik heb een geweldig afscheid gehad, op het werk en met vrienden en familie in de kroeg (gelukkig hebben we de filmpjes nog……… ;-P) en daarbuiten. Heel erg bedankt daarvoor!!!

Hoewel ik had verwacht dat ik in het een vliegtuig een moment van bezinning zou krijgen (mijn god, waar ben ik aan begonnen?), viel dat eigenlijk heel erg mee. Mijn vlucht was goed, maar met ongeveer 12 uur lang. Nog wel grappig was dat de presentator van Spoorloos in hetzelfde vliegtuig zat. Ik voelde me dus enorm gezien en gevonden ;-) Op de luchthaven werd ik opgewacht door Jhon. Een van de jongens van het bandje die ik in juni 2013 op een festival in belgie heb ontmoet. Erg fijn want een luchthaven is toch altijd overweldigend.

Ik verblijf momenteel in een hostel in La Candelaria in Bogota (2600m). La Candelaria is een oud koloniaal deel van Bogota. Dus mooie panden en genoeg leuke barretjes en restaurantjes. Verder heel vriendelijke mensen, muziek, graffiti (echt prachtige muurschilderingen) en verkopers op straat. Ondertussen heb ik ook mijn debuut op de lokale televisie gemaakt. Ik ben gevraagd om als figurant in de actie/dramaserie El Capo mee te spelen. Mijn eerste pesos zijn verdiend! Deze week blijf ik sowieso nog in de stad. Morgen weer een televisiedag en verder zal ik de andere bandleden en een meisje (die ik ken via een schildpaddenproject in Panama) ontmoeten en de stad beter verkennen.

Ik wilde mijn blog al eerder online doen ware het niet dat afgelopen dinsdag elektriciteitscentrale in La Candelaria is ontploft door kortsluiting. Na vijf dagen improviseren met kaarsen hebben we sinds vanmiddag weer elektriciteit. Mijn telefoon heeft hier trouwens geen bereik dus smsen heeft geen zin, deze komen niet aan. Ik ben te bereiken op +57 3213817477. Of via e-mail en Facebook. Verder zal ik via deze blog mijn belevenissen beschrijven. Wat de komende maanden zullen brengen, zal ik wel zien. We houden contact! En zoals een collega heeft geschreven; je kunt het meisje wel uit de polder halen, maar je haalt de polder nooit uit het meisje. Ik denk aan jullie! Leuk als jullie een berichtje achterlaten!

Gran abrazo,
Paulien

  • 18 November 2013 - 02:18

    Tineke Asma:

    eindelijk bericht, het gaat je goed zo te horen en gelijk al een televisie ster, ga zo door!

  • 18 November 2013 - 07:44

    Ilse:

    Heey paulien,
    Wat een geweldig verslag nu al, en wat maak je in toch een korte tijd al veel mee.. Heel veel plezier daar en ik kijk uit naar het volgende verslag. En succes met je tvopname!!

    Liefs van Ilse

  • 18 November 2013 - 08:46

    Marlies:

    Goed om te horen dat je op je plek zit zeg! Dat televisie verhaal vind ik nog wel bijzonder maar ik ga er vanuit dat dat nog een keer wordt uitgelegd ;) Enjoy! xxx

  • 18 November 2013 - 08:54

    Wilma:

    Herinner me je plannen voor je eerste reis en dat ik tips aan de hand deed aan een bleu meisje en nu.... jeetje! Ben je een soapster in Bogota! Goede reis, geniet ervan! x

  • 18 November 2013 - 09:44

    Robin:

    Leuk verslag. Ik ga je belevenissen volgen. Hartelijke groet en nog veel reisplezier!

  • 18 November 2013 - 10:37

    Danielle:

    Hahah oejooo tv debuut!!!! Wat is je rol? Blonde maîtresse van een zakenman? ;) Zorg je wel dat je het op een cd-tje mee krijgt? Tot gauw spreeks! Dikke X Ps, ik type nu fijn een verslag met op de achtergrond CD Paloma aan :)

  • 18 November 2013 - 11:01

    Paloma:

    Hola chica,
    zalig zeg dat je het daar goed hebt en je weg al wat gevonden hebt, zelfs na
    ar de tv wereld. Echt geweldig,Paulien! Doe zo verder en we denken erg aan jou..Gisteren is Titien vroeg vertrokken naar Guata..ze was toch wel zenuwachtig.
    Amuseer je en give us more news wanneer je kan.
    Hasta la pasta,chica xx

  • 18 November 2013 - 12:01

    Perry Dimitopoulos:

    Hebben ze daar ook uitzending gemist?
    Of staat het op You Tube?

  • 18 November 2013 - 12:55

    Anneke Soussia:

    He, van poldermeid tot soapster. Een flitsende start van je reis......haha.

  • 18 November 2013 - 18:59

    Willem Jan:

    Hoi Paulien, Weer op reis! Heerlijk! Veel plezier en mooie momenten! Ciao

  • 18 November 2013 - 19:04

    Lena Wijlhuizen:

    Wat leuk, om nu al wat van je te horen! Lijkt me toch wel heel erg fijn, dat iemand je opwacht en je op weg helpt!
    Het ga je goed daar! Geniet ervan!
    ps wanneer wordt spoorloos uitgezonden?
    kus van Lena

  • 18 November 2013 - 19:25

    Sjoukje Steen:

    Ik had van Piet al gehoord dat je "save" was geland.
    Keek al uit naar je verslag ;-)
    lieve groet

  • 18 November 2013 - 19:40

    Jenny Veen:

    He Paulien,

    A star is born!! Je bent goed begonnen lijkt het, veel plezier hoor!!!

    Liefs Jenny

  • 18 November 2013 - 21:48

    Elly:

    Hoi Paulien,

    Wat een leuke start van je reis. Ik ben benieuwd naar je volgende belevenissen.
    Liefs Elly

  • 18 November 2013 - 22:48

    Nanda:

    Hee Paulien, filmster en globetrotter. Een goed begin is het halve werk. tot horens Nanda

  • 18 November 2013 - 23:38

    Suzan:

    Hi Sister! Een spannend begin zo zonder stroom... hihi gelukkig zijn kaarsen helemaal jouw ding! Geniet van al het moois wat de stad te bieden heeft... Ik spreek je snel! Dikste kus

  • 19 November 2013 - 11:59

    Pap En Mam:

    ha lieve pien,we hadden al wel mail contact gehad, maar je verhaal is mooi om te lezen , gelukkig is er weer stroom.maakt alles toch wel wat veiliger en handiger.
    Blijf genieten, zorg goed voor jezelf,
    dikke kus

  • 19 November 2013 - 15:02

    Ria :

    Lieve Pien,

    Fijn om te lezen, dat je een goede vlucht hebt gehad en goed bent opgevangen!!
    Je bent er nog maar net, maar je maakt al bijzondere belevenissen mee.
    Geniet van je reis en toi, toi,!!!
    Tot horens weer.........
    Liefs, Rie



  • 19 November 2013 - 16:18

    Bert En Leonie:

    Hey Paulien,
    We wensen jou een hele goede tijd daar

  • 19 November 2013 - 19:17

    Tessa:

    Hey ex-collega ; ) ,leuk dat je een blog hebt aangemaakt zodat we je kunnen volgen! Je bent je reis al goed begonnen lees ik haha. Have fun! X

  • 19 November 2013 - 21:46

    Lucie Van Oene:

    Ha Paulien daar in het verre Colombia!
    Je geeft me het gevoel dat ik erbij ben, leuk!
    En wat heb je al veel beleefd. Hopelijk geniet je ervan en laat je gauw weer wat van je horen.
    Pas goed op jezelf hè?
    Tot de volgende keer.
    X Lucie

  • 19 November 2013 - 22:34

    Jolanda:

    Hee Pien! Wat fijn te horen dat het goed met je gaat en dat je goed bent aangekomen. Een mooi verslag om te lezen, met de kaarsen. Hadden we het ook niet over de kaarsen die je allemaal in je Kampen gebrand had (zichtbaar op de muur:-) ) dat is dus zeker aan jou toe vertrouwd.
    Hele fijne reis!!
    Liefs Jolanda

  • 19 November 2013 - 23:56

    Riet:

    Ha Wereldreiziger,

    Wat een leuk verhaal, geweldig wat je allemaal al hebt beleeft.
    En blijf je zeker volgen!
    Lieve groet Riet

  • 20 November 2013 - 00:45

    Janni De Bruin:

    Leuk om te lezen wat je zoal beleeft! Geniet ervan! Groetjes Janni.

  • 20 November 2013 - 10:39

    Henri:

    Ik ga op de Colombiaanse 'Uitzending gemist' op zoek naar je rol als El capo di capi. Geniet van la pura vida!

    Henri

  • 20 November 2013 - 19:49

    Aaltje Nannen:

    54

  • 20 November 2013 - 19:56

    Aaltje Nannen:

    Hoi Paulien,
    Goed te horen, dat er op je gewacht werd op het vliegveld!
    Leuk dat je al zoveel te doen en te beleven hebt.
    Geniet ervan!!
    Gr.Aaltje

  • 21 November 2013 - 17:03

    Christine Woudstra:

    Hé Paulien,
    goed gezegd van die collega, over dat de polder nooit uit het meisje gaat. Ik denk dat je helemaal geen tijd hebt om de polder te missen. Wat heb je al weer veel beleefd! Ik ben benieuwd naar de rest!!
    Liefs, Christine

  • 25 November 2013 - 13:24

    Bernadette En Jan:

    Leuk je verslag te lezen, zit je nog in candalaria of ben je al weer verder aan het globetrotten.
    Geniet van alle geneugten van het zuid-amerikaanse leven. Lekker temperatuurtje daar? Hier tikt de regen op het dak. Enjoy life......

    Jan en Bernadette

  • 05 December 2013 - 11:02

    Susanne:

    Lieve Paulien,

    Wat super te lezen dat het goed met je gaat en met je mooie koppie op TV komt! Ben super trots op je en denk aan je!!! Have fun en spreek je snel. Dikke kus

  • 05 December 2013 - 21:16

    Loes Sewalt:

    Hoi Paulien,

    Wat leuk om van je te horen ,geweldig wat een belevenissen en nu al een ster en stuur je ook foto's
    zou zo met je willen ruilen ga lekker genieten en laat het ons weten, we leven met je mee.
    lieve groet loes


  • 08 December 2013 - 14:19

    Grietje Blom:

    Wie weet volgt er een nieuw tv-optreden !! Je weet maar nooit. Leuk om je verslag te lezen.
    Wat ben je in een andere wereld beland. Heel interessant.
    Geniet ervan!
    Ik wens je alvast fijne feestdagen toe en een zeer goed en interessant 2014.
    Groet,Grietje




























Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogota

South America

*

Recente Reisverslagen:

03 November 2014

A Copa Mundial (WK) 2014

01 September 2014

De Atacama-woestijn

28 Augustus 2014

Wijn

13 April 2014

Cañon del Colca, Cabanaconde -Peru

05 Maart 2014

Work in Process
Paulien

Actief sinds 18 Nov. 2013
Verslag gelezen: 1181
Totaal aantal bezoekers 13635

Voorgaande reizen:

10 November 2013 - 30 Juni 2014

South America

Landen bezocht: